TIC-TAC fleoshcait

M-am simtit goala…pe dinauntru. Motivul: MI-AM UITAT TELEFONUL la Marceluca. Zau! eu nu sunt dependenta de telefon dar sunt dependenta de ceasuri; atat de dependenta incat dimineata pun ceasul de la radio sa sune la 7:00, pun alarma telefonului sa sune la 7:10, iar eu ma trezesc la si 25 si in fuga imi trag halipa pe mine si ma spal pe dinti (uneori), fara a uita insa sa imi pun ceasul pe mana. OBSEDATA DE TIMP!! Sincer nu pot tine timpul in loc si nici el pe mine. Enstein zicea ca timpul e relativ si ca de fapt OZN-urile de care noi suntem atat de speriati si constipati suntem de fapt NOI in viitor. Sa dea Domnu' sa dau coltzu inainte sa pot zbura pe luna cu matura, farfuria, naveta si alte "zburatoare neidentificate". Atat de obsedata sunt de timp, de ceasuri, de ore incat intr-o noapte, pe la 3:00 m-am trezit intr-un zgomot infernal de…TIC-TAC. Si..tic tac tic tac tic tac tic tac..nu mai incetau; problema e ca eu am radio, telefon si ceas de mana care isi duce veacul prin alta incapere, iar acestea nu...ticaie. M-am trezit cu privirea si auzul nedumerite; cu toate astea am adormit la loc si de abia cand m-am trezit din nou am realizat ce se intamplase si m-am speriat rau de tot..! Asta e motiv serios de constipare. Poate voi gasi vreun leac babesc sau pooate imi ofera medicina alopata sau vreun duhovnic vreun leac ca sincer in ultimul timp am cam luat-o pe artura..ca la turbulentele cu avionu’.

P.S. Aseara am visat o matza moarta, care s-a trezit, si pe care am parasutat-o din grerseala, incercand s-o scot de undeva, intr-un bat de trandafir si apoi o roteam sa o scot din batul in care era infipta cu burta si matza sarmana tot mai traia. Oare o iau razna? mie imi plac neunatele(pisicile)

Zavate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu