Oops! S-a enervat!


Intr-o zi asa frumoasa cum a fost astazi am ajuns prin oras pe la ora 18:00, dupa ce am mers in jur de o ora cu autobuzul "modern". Ce-i drept e mai comod si mai putin...lipicios decat celelalte si a fost si liniste. Aveam cu mine o punga cu oua, pe care cu toata atentia mea nu am reusit sa o pastrez intacta. Asadar, ma suna Ana foarte entuziasmata: Unde esti? In oras. A!Atunci vin la tine, iesim in strand. Strandul insemnand de fapt barajul. Asadar ne apropiem de momentul culminant al acestei postari. Trecem trecrea de pietoni, dam coltul si grabita si tafnoasa (asta nu am observat decat dupa) trece o don'soara cam...de profesionala la auto ce-i drept, cu un par intens dat cu taciune, un machiaj...nu prea strident(spre surprinderea noastra), si o combinatie de roz cu alb in vestimnetatia ei "banal de simpla"(Sandowitch's quote) dar care se vrea a fi de senzatie si cand trece pe langa noi umarul Anei intra in contact cu umarul acestei...domnnisoare iar in cele din urma, acesta foarte nervoasa se intoarce enerva(n)ta la Ana si ii spune pe un ton picant "FAI P***A MATII" la care Ana care se pregatea se isi ceara scuze ii spune foarte calm si linistit, de parca ar fi intrebat-o "Ce faci?", "BINE".=))

P.S. Fiti buni si calmi ca Ana.

Zavate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu