Iluzii sau fapte



King of the hill, r. Steven Soderberg, 1993

Adieu 2011. Bien venu 2012. Am speranțe în acest an, mai multe decât în cel precedent. Personal cred că voi avea un an zbuciumat, și că va fi zbuciumat nu numai la mine în curte ci și în afara ei. Cinematografic vorbind mi-am petrecut începutul de an zburând cu Batman deci aștept cu nerăbdare să-l văd rising, aștept cu nerăbdare Dark shadows, dar nu alea de pe 24 decembrie ci astea din mai ale lui Tim Burton, în fine aștept să văd dacă așteptările mele sunt satisfăcute (și alea rele și alea bune) sau dacă o să ma îndop cu produse culturale, evenimente sociale și năstușnicii politice SUPERFICIALE, amăgindu-mă ca mănânc găină la cuptor (vezi filmul de mai sus) când de fapt toate-s niște hamburgeri toxici.

Zavate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu